1970-1979

1970-1979

1970
Datorita noilor reguli impuse de AMA, pentru clasa C este introdus un nou model de curse Sportster XR-750.
Pe traseul de sare de la Bonneville, in apropiere de Wendover Utah, pilotul Cal Rayborn doboara recordul mondial de viteza pe motocicleta. Motocicleta pilotata de el avea un motor Sportster şi depaseste viteza "de 426km/h."

1971
Pentru a raspunde freneziei “custom”, Harley-Davidson a introdus modelul FX 1200 Super Glide, care combina un aspect sportiv (similar cu al Sportster-ului) cu un cadru si teren de rulare de la FL. Asa s-a nascut o noua familie de motociclete “cruiser”.
Se produce primul "Snowmobile Harley-Davidson."

1972
Este anul de debut al unui nou model XR-750, mai puternic si mai performant. Acesta va domina cursele dirt-track pentu urmatoarele trei decenii. Pilotul Mark Brelsford castiga campionatul AMA Grand National cu "noul XR-750."

1973
Productia creste, toate operatiile legate de asamblare sunt mutate intr-o noua fabrica in York Penn. Toate celelalte operatii legate de productie raman in fabrica din Milwaukee si Tomahawk. Fabrica din Milwaukee incepe productia "de motoare."

1975
Campionatul AMA Grand National la categoria dirt-track este castigat de Harley-Davidson prin pilotul Garry Scott. Urmatorii trei ani legendarul Jay Springsteen castiga pentru Harley-Davison, AMA "Grand National."

1977
Harley-Davidson introduce modelul FXS Low Rider® si il prezinta public la Daytona. Cu ghindon stil “drag-racing”, vopsea speciala si pilotul plasat intr-o pozitie foarte joasa, motocicleta chiar este un “Low Rider”. Mai tarziu in acelasi an este lansata si o versiune mai dinamics a Sportster-ului, "Cafe Racer".

1979
Este introdus modelul FXET "Fat Bob."

ÎNAPOI LA PAGINA ANTERIOARĂ