1960-1969

1960-1969

1960
Apare primul scuter produs de Harley-Davidson, acesta este singurul scuter produs de Harley-Davidson de-a lungul timpului.
Harley-Davidson cumpara jumatate din actiunile Aeronatica-Macchi si formeaza Aermacchi Harley-Davidson, divizie Europeana ce va produce motociclete monocilindrice.
Brad Andres termina primul cursa Daytona 200 pilotand un Harley-Davidson. Primii paisprezece sositi pilotau modelul Harley-Davidson "750 KR."

1961
Este introdus "modelul Sprint."

1962
Harley-Davidson cumpara 60% din Tomahawk Boat Manufacturing Company. Harley-Davidson intelege utilitatea pentru productia de motociclete a fibrei de sticla si incepe sa produca componente din acest material. Ca rezultat este organizata "divizia Tomahawk."

1964
Roger Reiman castiga campionatul AMA Grand National pentru Harley-Davidson. In acelasi an castiga si cursa Daytona 200 cu modelul "750 KR."

1965
Electra-Glide inlocuieste modelul Duo-Glide si este dotat cu pornire electrica. Electra Glide este primul model FL disponibil cu acest sistem. Curand modelele Sportster vor beneficia si ele de pornire electrica.
Intr-un Streamliner cu un motor de 250cc Sprint CR, George Roeder doboara recordul de viteza al claselor A şi C atingand o viteza de 285 km/h.
Pilotul Bart Markel castiga campionatul AMA Grand National la clasa dirt-track in 1965 si 1966.

1966
Este introdus motorul “Shovelhead” pe Electra-Glide. Acesta inlocuieste vechiul "motor “Panhead”."

1968
Cal Rayborn castiga prima cursă la Daytona 200, pilotand un model "750 KR."

1969
Harley-Davidson fuzioneaza cu American Machine and Foundry Company, o companie specializata in fabricarea produselor de agrement.
Mert Lawill castiga campionatul AMA Grand National pentru Harley Davidson la "categoria dirt-track."

ÎNAPOI LA PAGINA ANTERIOARĂ