Ultimele ştiri

MOTOCICLETA LOW RIDER® S REINVENTEAZĂ PERFORMANȚELE CRUISER-elor.

28 ianuarie 2016

MOTOCICLETA LOW RIDER® S REINVENTEAZĂ PERFORMANȚELE CRUISER-elor.

Modelul original Harley-Davidson® Low Rider® reinventează limitele unei motociclete custom de fabrică. Acum, Harley-Davidson oferă o nouă generație de performanță și stil în culori închise prin lansarea modelului Low Rider® S.

Beneficiind de motorul Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™, Low Rider S se alătură modelelor recent lansate, Fat Boy® S și Softail Slim® S, ca al treilea membru al gamei de motociclete Harley-Davidson din seria S, al căror scop este acela de a oferi performanțe maxime și un stil inspirat de cultura mondială a motocicletelor custom. Suspensia și frânele modernizate completează dotările de performanță al unei motociclete suple și pregătite de acțiune.

„Utilizatorii au întrebat când va mai crea Harley-Davidson o altă motocicletă agresivă, bazată pe performanțe, ca legendarele modele FXR”, a declarat Brad Richards - Director Of Styling Harley-Davidson. „Acesta este răspunsul nostru la această întrebare. La baza Low Rider S stau tendința actuală de înălțare a motocicletelor și propria noastră moștenire în materie de stil, însă tototdată această motocicletă încearcă să redefinească performanțele Harley-Davidson pentru o nouă generație de utilizatori. Am dorit să conectăm cu adevărat utilizatorul la drum, oferindu-i putere instantanee și manevrare agilă, cu o motocicletă orientată la esență.”

Aceste elemente esențiale încep cu motorul si transmisia. Motorul Screamin’ Eagle Twin Cam 110 este de tip V-Twin și este cel mai mare motor instalat de Harley-Davidson. Prevăzut cu o admisie de performanță Screamin’ Eagle® Heavy Breather și cu o țeavă de eșapament în stil Fat Bob 2-în-2, acest motor oferă o putere maximă de 156 Nm la 3500 rpm, cu 12% mai mare decât modelul Low Rider standard. Ambreiajul de mare anduranță transmite această putere către transmisia Cruise Drive® în 6 viteze. Sistemul Cruise control realizat prin controlul electronic al acceleratiei este echipament standard. Motorul, transmisia și eșapamentul sunt finisate integral într-o combinație de negru lucios și acoperire negra cu striații.

Modelul Low Rider S este echipat astfel încât să fie pe atât de manevrabil pe cât este de puternic. Amortizoarele umplute cu nitrogen și furca Premium Ride asigură manipulare și confort de excepție. Componentele suspensiei față și spate reacționează rapid la micile denivelari și asigură contactul anvelopelor cu suprafața drumului pentru manevrare in siguranta, cu încredere și performanțe bune de frânare. Cele trei discuri de frănă, cu discuri frontale flotante duale, sunt prevăzute cu sistem standard ABS. Șaua individuală nouă, ghidonul drept cu înăltator de 5,5 inch înăltime și comenzi montate la nivel mediu asigură poziția agresivă a utilizatorului. Înălțimea șeii este în continuare redusă, de 26,6 inch.

Utilizatorul vede drumul printr-un parbriz deosebit, care conferă motocicletei Low Rider S o identitate autentică pe drum.

„Atunci când călătoriți rapid, în această poziție verticală, aveți nevoie de puțină protecție împotriva vântului”, a declarat Dais Nagao - Senior Stylist Harley-Davidson. „Apoi, felul în care am introdus farul mai adânc sub parbriz conferă stilul agresiv al Low Rider S. Este o modalitate puternică de a comunica personalitatea motocicletei.”

Șaua individuală și apărătoarea spate asigură oferă un design suplu. Fiindcă nicio altă culoare nu este expresivă ca negrul, Low Rider S este oferită doar cu suprafețele din tablă în culoarea Vivid Black. Alte finisaje de culoare neagră mențin tematica agresivă, de la furci și consolă până la prinderile apărătorii din spate. Singura excepție: noile roți din aliaj ușor Magnum Gold, cu un finisaj inspirat de roțile aurii din magneziu folosite la mașinile de curse din anii 1960. Insigna aurie de pe rezervor este un omagiu adus modelului XLCR Café Racer din 1977.

Înapoi la pagina anterioară